Nie oszukuj operatora

  • Dariusz Czelewicz
  • 2020-04-02 14:21:40
Nie oszukuj operatora
  • Foto: pixabay

Jednoczymy się i zwieramy szeregi we wspólnej walce z niewidocznym wrogiem. Rozumiemy wszyscy konsekwencje wynikające z zatajenia prawdy przed medykiem o stanie własnego zdrowia. Podobna sytuacja ma miejsce z pracownikami serwisowymi Gawex Media, dlatego w trosce o to abyśmy mogli jak najdłużej cieszyć się z dostępu do internetu, czy telewizji, nie zatajajmy prawdy przed technikiem.

Podczas wstępnej rozmowy przy przyjmowaniu zgłoszenia – podobnie jak medycy przed wyjazdem dokonują wywiadu telefonicznego, konsultanci pytają abonentów o stan ich zdrowia.

Wysoki poziom świadomości społecznej sprawia, iż zatajenie prawdy mogłoby się wydawać sytuacją abstrakcyjną. Tak jednak nie jest.

Technicy spotkali się już z przypadkami, gdzie dopiero podczas wykonywania usługi zauważyli oznaki chorób, czy przeziębienia u klienta. To wysoce niebezpieczna sytuacja, bowiem usługi serwisowe wykonywane są w wielu punktach na terenie regionu, co w sposób znaczny naraża nie tylko samych techników, ale również wiele innych osób, które mają z serwisantami kontakt.

Znaczna ilość klientów jest przekonana, że usługa musi być dokonana w ich mieszkaniu, podczas gdy zdecydowana większość usterek może być usunięta zdalnie.

Drogi Kliencie, jeśli dzwonisz - nie oszukuj operatora, po to abyśmy mogli jak najdłużej świadczyć nasze usługi na jak najwyższym poziomie. To niezwykle ważne, zwłaszcza, że spędzamy teraz bardzo dużo czasu w domach i chcemy wszyscy mieć dostęp do aktualnych informacji z kraju i ze świata.

Szerzej o sprawie w dzisiejszym wydaniu programu „wokół kabla”, po głównym wydaniu wiadomości „Echa Dnia”.


 

Dodaj komentarz

Aby kontynuować, proszę zaznaczyć pole poniżej: