Zmiany w funkcjonowaniu Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg starostwa

  • Adrian Wolanin
  • 2020-03-18 10:48:25
Zmiany w funkcjonowaniu Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg starostwa
  • Foto: TV Gawex

W związku z zagrożeniem wystąpienia epidemii COVID-19, w celu przeciwdziałania i profilaktyki zdrowotnej, zgodnie z § 8. Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13.03.2020 r. w sprawie ogłoszenia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemicznego, od dnia 18 marca br. do odwołania  w Starostwie Powiatowym w Szczecinku wprowadzono szczególne zasady obsługi Interesantów w Wydziale Komunikacji, Transportu i Dróg.

Zmiany obowiązują w zakresie:

Rejestracji pojazdów

Od dnia 18 marca br. rejestrowane będą tylko pojazdy sprowadzone z zagranicy i nowo zakupione, natomiast pojazdy, które zostały zakupione na terenie kraju (z polskimi tablicami rejestracyjnymi) podlegają  wyłącznie zgłoszeniu nabycia. Wniosek o nabyciu pojazdu można pobrać ze strony internetowej: link

Zgłoszenie nabycia i sprzedaży możną dokonać za pośrednictwem epuap lub e-mail. W tym celu należy wypełnić druk nabycia/zbycia i dołączyć skan umowy kupna pojazdu, lub wniosek wraz z kopią umowy złożyć  do skrzynki w Biurze Obsługi Interesanta w Starostwie.

W sprawach związanych z odbiorem dowodu rejestracyjnego prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny pod nr tel. 94 37 29 249 lub 94 37 29 262

Praw jazdy

Wszelkie informacje w zakresie prawa jazdy prosimy konsultować telefonicznie pod nr 94 37 29 218. Natomiast wniosek o wydanie PKK  można składać za pośrednictwem: link

Info: Piotr Rozmus

Dodaj komentarz

Aby kontynuować, proszę zaznaczyć pole poniżej: