Galeria na pomoście. Przynieś swoje fotografie i zaprezentuj je mieszkańcom Szczecinka

  • Redakcja TV Gawex
  • 2019-07-11 13:47:21
Galeria na pomoście. Przynieś swoje fotografie i zaprezentuj je mieszkańcom Szczecinka
  • Foto: TV Gawex

Galeria na Pomoście to projekt, który daje możliwość każdemu chętnemu do zaprezentowania swoich zdjęć tym wszystkim, którzy w dniach 19-20 lipca odwiedzą nowy pomost przy zamku. Ten nietypowy wernisaż to część programu tegorocznej edycji Art Pikniku.

Po raz kolejny Samorządowa Agencja Promocji i Kultury zaprasza wszystkich pasjonatów fotografii do wzięcia udziału w Galerii na Pomoście. Wzorem roku ubiegłego każdy może zaprezentować swoje zdjęcia szerszej publiczności. Wystarczy tylko wybrać te, które mają ujrzeć światło dzienne, opisać imieniem i nazwiskiem na odwrocie i dostarczyć do siedziby SAPIKu przy ul. Kilińskiego. 
 

Regulamin imprezy "GALERIA NA POMOŚCIE"


-1-
1. Niniejszy regulamin określa warunki, na jakich odbywa się impreza „Galeria na pomoście”.
2. Organizatorem jest Samorządowa Agencja Promocji i Kultury w Szczecinku oraz Klub
Fotograficzny „LUMINIS”.
3. Impreza organizowana jest na terenie Szczecinka, na pomoście znajdującym się przy
Zamku Książąt Pomorskich.
-2-
1. Celem Imprezy jest zaprezentowanie amatorskiej twórczości fotograficznej mieszkańców
miasta i okolic.
2. Impreza jest przeznaczona dla wszystkich pełnoletnich mieszkańców Szczecinka i okolicy.
3. Impreza rozpoczyna się 19.07.2019r. o godzinie 16.00 a kończy się dnia 20.07.2019r.
o godzinie 20.00.
-3-
1. Tematyka prezentowanych prac jest dowolna.
2. Organizator zastrzega sobie prawo do odrzucenia dzieła, które nie spełnia postanowień
Regulaminu lub narusza obowiązujące prawo – w szczególności dotyczy to treści powszechnie
uznawanych za wulgarne i obraźliwe.
3. Zgłoszenie fotografii jest równoznaczne z oświadczeniem Uczestnika, że przysługują mu do
nich autorskie prawa osobiste i nieograniczone prawa majątkowe, jest uprawniony do
rozpowszechniania wizerunku osób sportretowanych na fotografii, a także że przyjmuje na siebie
odpowiedzialność wobec Organizatora za wady prawne zgłoszonych fotografii, w tym brak
praw wymienionych powyżej.
4. Organizator zastrzega sobie prawo do nie przyjęcia fotografii bez podania przyczyny.
5. Fotografie będą przyjmowane w siedzibie SAPiK przy ul. Kilińskiego 1 w Szczecinku do
dnia 17.07.2019r. do godz. 13.00
6. Organizator z racji otwartego charakteru imprezy nie odpowiada za ewentualne zniszczenie,
zagubienie, kradzież fotografii.
7. Fotografia zgłaszana do Imprezy powinna być w formie odbitki (wydruku) w formacie
minimum A4 maksymalnie A2, podklejona w celu usztywnienia, podpisana imieniem i
nazwiskiem lub godłem autora. Może posiadać tytuł.
8. Uczestnik wyraża zgodę na posługiwanie się przez Organizatora jego imieniem
i nazwiskiem w celach informacyjnych.
-4-
1. Regulamin Imprezy dostępny jest na stronie internetowej Organizatora.
2. Organizator zastrzega sobie prawo do ostatecznej interpretacji Regulaminu.

Dodaj komentarz

Aby kontynuować, proszę zaznaczyć pole poniżej: