Rozmowy powyborcze, koalicja w powiecie - Jerzy Hardie-Douglas gościem Saloniku Politycznego. Oglądaj online!

  • Redakcja TV Gawex
  • 2018-11-21 09:46:24
Materiał wideo:

Zapraszamy do oglądania Saloniku Politycznego. W tym tygodniu w studiu telewizji Gawex gościł Jerzy Hardie- Douglas, szef powiatowych struktur Platformy Obywatelskiej, z którym rozmawialiśmy na temat zawartej w powiecie szczecineckim koalicji pomiędzy Porozumieniem Samorządowym oraz Prawem i Sprawiedliwością. Jak wyglądały rozmowy powyborcze? O tym w Saloniku Politycznym. Zapraszamy.

Komentarze (7)

nick 2018-11-21 13:42

przegrany, rozgoryczony facet ...

Mysza 2018-11-21 15:20

Arogancki bufon.

Bobby 2018-11-23 22:28

Przegrywać też trzeba umieć....... ...Żenujący obraz ...

as 2018-11-25 22:17

65% Ty się chłopie naucz matematyki. 50% ludzie nie głosuje, wiec wasze poparcie to ok 25%. Co wieecj gdby wyjąc zatrudnionych przez wszelkie spółki miejskie z rodzinami to by stopniało to jakiegoś marginesu.

ad 2018-11-25 22:24

masakra jaka patologia. Tam się nie myśli o tym kto dobrze pracuje, tylko o tym kto skąd jest.

Ccc 2018-11-26 17:10

Panie burmistrzu dzięki za to wystąpienie i pokazanie tak zwanej miękkiej charyzmy pana Lisa, który nie wiedzieć czemu jest starostą.

Zybi 2018-12-15 12:32

Panie burmistrzu panu już dziękujemy, pan ma jedynie słuszne poglądy , wszystkiego dobrego i do widzenia.Widac że kronosoan ma w Pana osobie obrońcę i lobbiste tyle pan jest wart. I na koniec proszę powiedzieć ile miejsc pracy by pan wygenerować gdyby nie dotacje unijne ? A tak się pan chwalił 13 lat temu co pan moze zrobić bo ma pan znajomych na całym świecie. I co ? Ilu młodych ludzi musiało wyjechać z tego miasta za pracą. Do widzenia panu może pan iść na ryby.

Dodaj komentarz

Aby kontynuować, proszę zaznaczyć pole poniżej: