Serwis ''Usterka'' coraz bardziej popularny wśród kołobrzeżan

  • KW
  • 2018-01-29 11:05:40
Serwis ''Usterka'' coraz bardziej popularny wśród kołobrzeżan
  • Foto: www.e-kg.pl

Dziura w chodniku, wygięty znak drogowy czy zdewastowana ławka – te i wiele innych problemów do rozwiązania w przestrzeni miejskiej od kliku miesięcy mieszkańcy mogą zgłaszać za pomocą specjalnej strony www.usterka.kolobrzeg.eu.

Początkowo ciesząca się słabą popularnością witryna zaczyna być coraz częściej uzupełniana. Serwis jest banalnie prosty w obsłudze. Wystarczy mieć przy sobie telefon komórkowy z zainstalowaną darmową aplikacją klimatycznykolobrzeg.pl, sfotografować miejsce, które chcemy zgłosić, zaznaczyć jego lokalizację na interaktywnej mapie, krótko opisać usterkę i przesłać zgłoszenie.

Jak się dowiadujemy, aplikacja działa od kilku lat. Do tej pory była jednak wykorzystywana głównie jako mobilny przewodnik miejski, zarówno dla odwiedzających Kołobrzeg, jak i dla jego mieszkańców poszukujących aktualnych informacji o ciekawych miejscach i wydarzeniach w mieście. Od kilku miesięcy zaktualizowana wersja zawiera moduł „Zgłoś usterkę". Zgłoszenia przyjmowane są również za pomocą serwisu www.usterka.kolobrzeg.eu. W obu przypadkach wnioski przez odpowiednie wydziały zostaną rozpatrzone pod kątem możliwości naprawy problemu i zostanie im nadany odpowiedni status do załatwienia. Postęp w sprawie można obserwować na stronie internetowej. Aktualnie w serwisie widnieje 188 zgłoszeń.

Dodaj komentarz

Aby kontynuować, proszę zaznaczyć pole poniżej: