Awaria sieci Vectra trwa już piąty dzień. Mieszkańcy Szczecinka nadal bez telewizji i Internetu

  • Redakcja TV Gawex
  • 2016-02-02 14:29:35
Awaria sieci Vectra trwa już piąty dzień. Mieszkańcy Szczecinka nadal bez telewizji i Internetu
  • Foto: energetyka

Już piąty dzień trwa awaria sieci Vectra na terenie Szczecinka, Czarnego i Świdwina. Klienci tej sieci nie mogą korzystać z usług telefonii, telewizji czy Internetu, świadczonych przez dostawcę.

To niecodzienna sytuacja, mówi nam jeden z rozgoryczonych mieszkańców, który zgłosił się do naszej redakcji. Kolejny dzień jesteśmy zupełnie odcięci od świata, nie mamy ani  telewizji, ani Internetu, a w XXI wieku to raczej podstawowa sprawa - żali się Pan Andrzej tym bardziej, że zaczęły się ferie i dzieciaki siedzą w domu.

Przypomnijmy, awaria sieci Vectra trwa od piątku, 29 stycznia od godz 20:25 kiedy to nastąpiła przerwa w świadczeniu usług Vectry. Jak powiedziała nam Monika Żelazko, PR Manager awaria jest skutkiem uszkodzenia linii napowietrznej w miejscowości Czarne. Linia  ta została uszkodzona przez przewrócone drzewo. Usuwanie awarii jest skomplikowane i wymaga działań specjalistycznych ekip - mówi Monika Żelazko.

Takie tłumaczenie nie trafia jednak do wszystkich klientów operatora w Szczecinku. Jak powiedział nam Pan Jarek, który wraz z żoną prowadzi firmę - dla nas każdy dzień bez możliwości korzystania z Internetu, to brak zamówień, utrata klientów oraz konkretnych pieniędzy, które na działalności zarabiamy. Jestem rozżalony, nie mogę się dodzwonić na infolinię, a operator po czterech dniach awarii poinformował mnie, za pomocą sms, że sprawa poprawi się wkrótce. Do dziś to nie nastąpiło dlatego właśnie złożyłem wymówienie umowy.

Kierownik działu w Szczecineckiej firmie swoje szkolenia dla pracowników także przygotowuje w domu. Tym razem, aby wypełnić swoje zobowiązania musiałam posłużyć się  komórką jako źródłem dostępu do sieci, ale to ani wygodne, ani tanie rozwiązanie. O oglądaniu wiadomości nie wspomnę, mówi  Anna w rozmowie z redakcją.

W rozmowie z nami dostawca przeprasza wszystkich abonentów za zaistniałą sytuację i zapewnia, że ze swojej strony robi wszystko, aby jak najszybciej przywrócić usługi. Zgodnie z regulaminem abonentom oczywiście przysługuje rekompensata za przerwę w odbiorze usług - informuje Monika Żelazko

Komentarze (10)

Ghj 2016-02-02 16:51

Gawex, dajcie 3 m-ce gratis to przejdziemy do was !

Roman-bednarz 2016-02-02 18:15

Telewizja kablowa Vectra oszukuje swoich abonentów i przyszłych klientów od dawna nie maga zapewnić prawidłowo działania internetu bo maja za małe gardło węzłowe i jednego technika na szczecinek kłamią przy podpisywaniu umowy

Miron 2016-02-02 18:41

Vectrowcom pozostaje internet z komóry :(

robert.miledewicz 2016-02-02 18:50

Dziś jest 02.02.2016r brak usług w Vectra Godzina 18:50 dodatkowo brak zasięgu PLAY w Szczecinku od 29.01.2016r

Anita 2016-02-02 19:13

Vectra od 5-ciu dni szuka gdzie na mapie jest Szczecinek i Czarne jeszcze tydzień i znajdą

darek42 2016-02-02 19:46

Ten jedyny technik odszedł z Vectry i wszystko się posypało . A w ogóle jeśli awaria jest w Czarnym to co ma do tego Szczecinek skoro zasilenie jest od strony Świdwina .

darek42 2016-02-02 19:58

Roman zaktualizuj dane bo coś tam wiesz ale to co piszesz to było jakiś czas wstecz . Jak będziesz pisał więcej prawdy to ludzie Ci uwierzą , poza tym jak był ten jeden technik to wszystko działało . Pozdrawiam

Jaro 2016-02-02 20:03

Jest godzina 20.00 internet powócił. Tak to prawda!

natalia 2016-02-03 10:46

Jak przyszli zakładać mi kablówkę , to tak jakby wpadł do mieszkania cyklon, Podczas przesuwania sofy połamali od niej nogi. Pretensje do wszystkiego, tylko nie do siebie, jak sobie przypomnę ten upiorny dzień to aż mnie trzęsie ze złości. Dlatego nie wierzę w tą awarię, a przynajmniej nie na taką skalę , ze aż 5 dni trzeba było na naprawę. Nikt nawet sie nie pofatygował , zeby usunąć awarię. Jakieś 1,5 roku temu było podobnie . Też 4-5 dni na oczekiwanie . Zostać tyle czasu bez internetu, telewizji to karygodne niedopełnienie obowiązków, nikt mi nie powie , że naprawa trwała tyle czasu. Można ją było szybciej usunąć. Mam dosyć już Vectry ze Szczecinka , zmieniam operatora, radzę innym to samo.

natalia 2016-02-03 10:51

Pani Anito komentarz całkowicie udany, trafiony , gratuluje.

Dodaj komentarz

Aby kontynuować, proszę zaznaczyć pole poniżej: