Zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 marca 2014 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących świadczenia udogodnień dla osób niepełnosprawnych przez dostawców publicznie dostępnych usług telefonicznych (Dz. U. 2014 r. poz. 464, dalej: Rozporządzenie) Gawex Media Sp. z o.o. (dalej: Gawex) informuje o oferowanych udogodnieniach dla osób niepełnosprawnych.

Informacje o udogodnieniach oferowanych przez Gawex.

  1. Gawex udostępnia w sposób jednoznaczny, łatwy i zrozumiały w jednostkach obsługujących użytkowników końcowych sporządzone na papierze przy użyciu dużej czcionki oraz w postaci elektronicznej na stronie internetowej:
    • a.) ogólne warunki umowy o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych oraz jej wzór, cennik usług telekomunikacyjnych i regulamin świadczenia publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych.
  2. Gawex przy zawieraniu umowy o świadczenie usług telefonicznych oraz na każde żądanie osoby niepełnosprawnej oferuje:
    • a.) pomoc osoby reprezentującej Gawex we właściwym skonfigurowaniu telekomunikacyjnego urządzenia końcowego lub uruchomieniu świadczonej usługi telefonicznej, w jednostce obsługującej użytkowników końcowych Gawex lub telefonicznie.
  3. Gawex na żądanie osoby niewidomej lub słabowidzącej, w terminie 30 dni od dnia złożenia żądania, udostępnia ogólne warunki umowy o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych oraz jej wzór, cennik usług telekomunikacyjnych i regulamin świadczenia publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych, sporządzone na nośniku elektronicznym w formacie tekstowym albo przy użyciu dużej czcionki, a w przypadku wysyłania pocztą elektroniczną - w formacie tekstowym, przy czym za teksty autentyczne uznaje się ogólne warunki, wzory umów oraz regulaminy i cenniki przygotowane przez dostawcę publicznie dostępnych usług telefonicznych w alfabecie łacińskim.
  4. Gawex na każde żądanie osoby niewidomej lub słabowidzącej będącej stroną umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych zawartej w postaci pisemnej lub elektronicznej udostępnia:
    • a.) informacje o danych zawartych na fakturze wraz z podstawowym wykazem wykonanych usług telekomunikacyjnych sporządzone przy użyciu dużej czcionki, a w przypadku wysyłania pocztą elektroniczną - w formacie tekstowym;
    • b.) szczegółowy wykaz wykonanych usług telekomunikacyjnych sporządzony na papierze przy użyciu dużej czcionki, a w przypadku wysyłania pocztą elektroniczną - w formacie tekstowym.
  5. W przypadku zgłoszenia żądania, o którym mowa w pkt. 4 a) powyżej:
    • a.) przed rozpoczęciem lub w trakcie okresu rozliczeniowego, za który będzie wystawiona faktura - Gawex realizuje żądanie niezwłocznie po wystawieniu faktury;
    • b.) dotyczącego okresu rozliczeniowego, za który już została wystawiona faktura - Gawex realizuje żądanie w terminie 30 dni od dnia jego zgłoszenia.
  6. Gawex na każde żądanie abonenta będącego osobą niepełnosprawną, w terminie 30 dni od dnia złożenia żądania, przekazuje abonentowi informacje o oferowanych przez Gawex wszystkich udogodnieniach dla osób niepełnosprawnych, w postaci papierowej lub w postaci elektronicznej na udostępniony w tym celu przez abonenta adres poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że w przypadku osoby niewidomej lub słabowidzącej takie informacje powinny być sporządzane przy użyciu dużej czcionki, a w przypadku wysyłania ich pocztą elektroniczną - w formacie tekstowym.
  7. Zapewnienie (bezpłatnie) dostępu do tłumacza języka migowego lub systemu językowo-migowego, w jednostce obsługującej użytkowników końcowych we wcześniej uzgodnionym przez obie strony terminie.
  8. W przypadku uzasadnionych wątpliwości dotyczących zasadności realizacji udogodnienia, o którym mowa w pkt. 3, związanych z rodzajem lub stopniem niepełnosprawności osoby żądającej jego realizacji, osoba reprezentująca Gawex przed realizacją udogodnienia ma prawo zażądać okazania, do wglądu, przez osobę żądającą realizacji udogodnienia, dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127, poz. 721, z późn. zm.

Sekretariat

Plac Wolności 11
78-400 Szczecinek
telefon: 94 71 27 005
fax: 94 71 27 009
e-mail: sekretariat@gawex.pl

Informacje

NIP: 673-000-81-35
KRS: 0000138305

Kapitał zakładowy: 50 000 zł

CallCenter - pomoc techniczna

telefon: 94 71 27 777
e-mail: callcenter@gawex.pl

Konsultanci są do dyspozycji od pon. do pt. w godz. 7.00 - 22.00

Połączenie z numerów w sieci Gawex Media - BEZPŁATNE.

Połączenia z sieci innych operatorów - opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora.

Studio telewizyjne, redakcja WWW

telefon: 94 71 27 006
e-mail: studio@gawex.pl
UWAGA! Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Co to są pliki cookies?